Страницы

среда, 14 декабря 2016 г.

6 клас Біологія
Урок за 14. 12. середа
Урок за 19.12 понеділок



Урок за 14. 12. Середа
Тема «Корінь: будова, функції. Мінеральне живлення рослин»
Опрацювати п. 23, ст..86-92.
Завдання:
1.     Виписати визначення «Корінь – це… і вказати його функції.
2.     Заповнити таблицю (ст..87)
Зона кореня
Якими тканинами утворена
Функції



3.     Заповнити таблицю (ст.. 88)
Внутрішня будова кореня

Будова
Функції
Шкірка


Кора


Центральний циліндр






Перевір себе
Виконання тестових завдань.
Вибрати одну правильну відповідь.
1.   Найдовша зона кореня — це зона:
А   поділу                                    В розтягування
Б   всисна                                               Г провідна
2.   Зона кореня, яка містить твірну тканину,— це:
А   поділу                                    В розтягування
Б   всисна                                               Г провідна
3.   Всисна зона щільно вкрита:
А   кореневими волосками       В покривними клітинами
Б   кореневим чохликом                       Г бічними коренями
4.   Зона, у якій відбувається галуження кореня:
А   всисна                                               В провідна
Б   розтягування                        Г поділу
5.   Людина здійснює пікірування з метою:
А   посилення росту головного кореня
Б   стимулювання росту бічних коренів
В   стимулювання утворення підземних стеблових бульб
Г    стимулювання росту додаткових коренів



Урок за 19.12 понеділок

Тема «Види коренів та їх видозміни»

Опрацювати п. 24, ст..92-96

Завдання (виконувати у зошиті письмово)

1.     Скласти схему «Види коренів»
2.     Скласти схему «Типи кореневих систем»
3.     Заповнити таблицю «Видозміни кореня та їх функції»
Назва видозміни кореня
Значення
Приклад рослини




Додаткова інформація
Видозміни коренів:
1.     Коренеплоди – відкладання поживних речовин у головному корені (морква, буряк).
2.     Бульбокорені – відкладання поживних речовин у бічних або додаткових коренях (жоржина).
3.     Повітряні – вбирають воду з повітря (орхідеї).
4.     Дихальні – забезпечують дихання в болотяних рослин (болотний кипарис).
5.     Ходульні – утворюють рослину (кукурудза, мангрові рослини, баньян).
6.     Корені-присоски – у рослин-паразитів (повитиця) або рослин-напівпаразитів (омела).
7.     Корені-причіпки – закріплюють рослину (плющ, сциндапсус).
Видозміни кореня є пристосуванням рослин до певних умов існування.

Комментариев нет:

Отправить комментарий