Біологія 6 клас
Завдання для підготовки до контрольної роботи
Тестові завдання:
1.
Стрічкоподібні,
спірально закручені хлоропласти має водорість
А) хламідомонада;
Б) улотрикс; В) спірогира; Г) ламінарія.
2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин
льон прикріплюється до ґрунту і поглинає
з нього воду:
А) головний корінь; Б) додаткові корені; В) ризоїди; Г)
бічні корені.
3. Укажіть представника голонасінних, який належить до
листопадних рослин:
А) сосна звичайна; Б) модрина європейська; В) ялівець: Г)
ялина.
4.Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве
покоління:
А) мохи; Б) плауни; В) хвощі; Г) папороті.
5.Визначте екологічний чинник, без якого неможливе
запліднення рослин, які розмножуються спорами:
А)світло; Б) вода; В) висока температура; Г) вітер.
6. Укажіть головну ознаку, яка відрізняє покритонасінні
рослини від голонасінних:
А) розмноження насінням; Б) утворення плода; В) запилення
вітром; Г) здатність до фотосинтезу.
7.
Укажіть
рослини, тіло яких не поділене на вегетативні органи:
А) водорості; Б)
мохи; В) папороті; Г) покритонасінні.
8. Зазначте чинник
за участі якого переважно відбувається запилення в голонасінних.
А) вода; Б) вітер;
В) комахи; Г) птахи.
9.Укажіть рослину,
яка утворює кореневище:
А) зозулин льон; Б)
сфагнум; В) щитник чоловічий; Г) плаун булаво подібний.
10. Зазначте, чим
насінина голонасінних відрізняється від насінини покритонасінних.:
А) має зародковий
корінь; Б) має зародкове стебло; В) має сім’ядолі; Г) насінина не вкрита
стінкою плода..
11. Укажіть ознаку
покритонасінних, що дала їм змогу опанувати суходіл краще за інші рослини:
А) формування
плода; Б) розмноження насінням; В) запилення вітром; Г) фотосинтез.
12.Укажіть нитчасту
водорість:
А) вольвокс; Б)
хламідомонада; В) спірогира; Г) ламінарія.
Дайте визначення термінів:
1.
Сорофіт
– це
2.
Гаметофіт
– це
3.
Вайї
– це
4.
Соруси
– це
5.
Систематика
– це
6.
Систематичні
одиниці – це
Укажіть відповідність між рослинами та групами, до яких
вони належать:
1.
Сфагнум
А Голонасінні
2.
Хвощ польовий
Б Папороті
3.
Баранець
В Мохи
4.
Сальвінія
плаваюча
Г Хвощі
Д Плауни
Укажіть відповідність між частинами тіла хвоща польового
та функціями, які вони здійснюють:
1.
Весняні пагони
А Формування насіння
2.
Літні пагони
Б Формування статевих клітин
3.
Бульбочки на
кореневищі
В Накопичення поживних речовин
4.
Чоловічі та
жіночі заростки
Г Формування спор
Д Здійснення фотосинтезу
Визначте характерні ознаки дводольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
Тип кореневої системи
Жилкування листків
1.Одна
1.Стрижнева
1.Паралельне, дугове.
2.Дві
2.Мичкувата
2.Пірчасте, пальчасте.
3.Три
3.Функція
коренів - ризоїди
3.Листки не мають жилкування.
Установіть відповідність між водоростями та групами, до
яких вони належать:
1.
Спірогіра
А. Зелені одноклітинні водорості
2.
Хлорела.
Б Червоні
водорості
3.
Ламінарія.
В Діатомові водорості
4.
Порфіра
Г Бурі водорості
Д. Зелені нитчасті водорості
Установіть
відповідність між групами вищих рослин та притаманний їм ознаками:
1.
Хвощі
А Утворюють насінини, не вкриті стінкою плода
2.
Мохи
Б Утворюють насінини, вкриті стінкою плода
3.
Голонасінні
В Справжні тканини відсутні
4.
Покритонасінні
Г Не мають справжніх коренів
Д Фотосинтезують тільки літні пагони
Визначте
характерні ознаки однодольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
Тип кореневої системи
Жилкування листків
1.Одна
1.Стрижнева
1.Паралельне, дугове.
2.Дві
2.Мичкувата
2.Пірчасте
3.Три
3.Функція
коренів - ризоїди
3.Листки не мають жилкування.
Відкрита відповідь на питання:
1. Розкрийте значення голонасінних рослин у природі та житті
людини.
2. Розкрийте значення вищих спорових рослин у природі та
житті людини.
3. Укажіть,
чим мохи відрізняються від водоростей.
4. Які
рослини - папороті чи мохи – мають складнішу
будову? Доведіть це
Тестові завдання:
1.
Стрічкоподібні,
спірально закручені хлоропласти має водорість
А) хламідомонада;
Б) улотрикс; В) спірогира; Г) ламінарія.
2. Визначте структури, за допомогою яких зозулин
льон прикріплюється до ґрунту і поглинає
з нього воду:
А) головний корінь; Б) додаткові корені; В) ризоїди; Г)
бічні корені.
3. Укажіть представника голонасінних, який належить до
листопадних рослин:
А) сосна звичайна; Б) модрина європейська; В) ялівець: Г)
ялина.
4.Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве
покоління:
А) мохи; Б) плауни; В) хвощі; Г) папороті.
5.Визначте екологічний чинник, без якого неможливе
запліднення рослин, які розмножуються спорами:
А)світло; Б) вода; В) висока температура; Г) вітер.
6. Укажіть головну ознаку, яка відрізняє покритонасінні
рослини від голонасінних:
А) розмноження насінням; Б) утворення плода; В) запилення
вітром; Г) здатність до фотосинтезу.
7.
Укажіть
рослини, тіло яких не поділене на вегетативні органи:
А) водорості; Б)
мохи; В) папороті; Г) покритонасінні.
8. Зазначте чинник
за участі якого переважно відбувається запилення в голонасінних.
А) вода; Б) вітер;
В) комахи; Г) птахи.
9.Укажіть рослину,
яка утворює кореневище:
А) зозулин льон; Б)
сфагнум; В) щитник чоловічий; Г) плаун булаво подібний.
10. Зазначте, чим
насінина голонасінних відрізняється від насінини покритонасінних.:
А) має зародковий
корінь; Б) має зародкове стебло; В) має сім’ядолі; Г) насінина не вкрита
стінкою плода..
11. Укажіть ознаку
покритонасінних, що дала їм змогу опанувати суходіл краще за інші рослини:
А) формування
плода; Б) розмноження насінням; В) запилення вітром; Г) фотосинтез.
12.Укажіть нитчасту
водорість:
А) вольвокс; Б)
хламідомонада; В) спірогира; Г) ламінарія.
Дайте визначення термінів:
1.
Сорофіт
– це
2.
Гаметофіт
– це
3.
Вайї
– це
4.
Соруси
– це
5.
Систематика
– це
6.
Систематичні
одиниці – це
Укажіть відповідність між рослинами та групами, до яких
вони належать:
1.
Сфагнум
|
А Голонасінні
|
2.
Хвощ польовий
|
Б Папороті
|
3.
Баранець
|
В Мохи
|
4.
Сальвінія
плаваюча
|
Г Хвощі
|
|
Д Плауни
|
Укажіть відповідність між частинами тіла хвоща польового
та функціями, які вони здійснюють:
1.
Весняні пагони
|
А Формування насіння
|
2.
Літні пагони
|
Б Формування статевих клітин
|
3.
Бульбочки на
кореневищі
|
В Накопичення поживних речовин
|
4.
Чоловічі та
жіночі заростки
|
Г Формування спор
|
|
Д Здійснення фотосинтезу
|
Визначте характерні ознаки дводольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
|
Тип кореневої системи
|
Жилкування листків
|
1.Одна
|
1.Стрижнева
|
1.Паралельне, дугове.
|
2.Дві
|
2.Мичкувата
|
2.Пірчасте, пальчасте.
|
3.Три
|
3.Функція
коренів - ризоїди
|
3.Листки не мають жилкування.
|
Установіть відповідність між водоростями та групами, до
яких вони належать:
1.
Спірогіра
|
А. Зелені одноклітинні водорості
|
2.
Хлорела.
|
Б Червоні
водорості
|
3.
Ламінарія.
|
В Діатомові водорості
|
4.
Порфіра
|
Г Бурі водорості
|
|
Д. Зелені нитчасті водорості
|
Установіть
відповідність між групами вищих рослин та притаманний їм ознаками:
1.
Хвощі
|
А Утворюють насінини, не вкриті стінкою плода
|
2.
Мохи
|
Б Утворюють насінини, вкриті стінкою плода
|
3.
Голонасінні
|
В Справжні тканини відсутні
|
4.
Покритонасінні
|
Г Не мають справжніх коренів
|
|
Д Фотосинтезують тільки літні пагони
|
Визначте
характерні ознаки однодольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
|
Тип кореневої системи
|
Жилкування листків
|
1.Одна
|
1.Стрижнева
|
1.Паралельне, дугове.
|
2.Дві
|
2.Мичкувата
|
2.Пірчасте
|
3.Три
|
3.Функція
коренів - ризоїди
|
3.Листки не мають жилкування.
|
Відкрита відповідь на питання:
1. Розкрийте значення голонасінних рослин у природі та житті
людини.
2. Розкрийте значення вищих спорових рослин у природі та
житті людини.
3. Укажіть,
чим мохи відрізняються від водоростей.
4. Які
рослини - папороті чи мохи – мають складнішу
будову? Доведіть це
Комментариев нет:
Отправить комментарий