Страницы

вторник, 5 апреля 2016 г.

Біологія 6 клас
Завдання для підготовки до контрольної роботи
Тестові завдання:
1.                  Стрічкоподібні, спірально закручені хлоропласти має водорість
А) хламідомонада; Б) улотрикс; В) спірогира; Г) ламінарія.
2.   Визначте структури, за допомогою яких зозулин  льон прикріплюється до ґрунту і поглинає з нього воду:
А) головний корінь; Б) додаткові корені; В) ризоїди; Г) бічні корені.
3. Укажіть представника голонасінних, який належить до листопадних рослин:
А) сосна звичайна; Б) модрина європейська; В) ялівець: Г) ялина.
4.Зазначте групу вищих рослин, у яких переважає статеве покоління:
А) мохи; Б) плауни; В) хвощі; Г) папороті.
5.Визначте екологічний чинник, без якого неможливе запліднення рослин, які розмножуються спорами:
А)світло; Б) вода; В) висока температура; Г) вітер.
6. Укажіть головну ознаку, яка відрізняє покритонасінні рослини від голонасінних:
А) розмноження насінням; Б) утворення плода; В) запилення вітром; Г) здатність до фотосинтезу.
7.                  Укажіть рослини, тіло яких не поділене на вегетативні органи:
А) водорості; Б) мохи; В) папороті; Г) покритонасінні.
8. Зазначте чинник за участі якого переважно відбувається запилення в голонасінних.
А) вода; Б) вітер; В) комахи; Г) птахи.
9.Укажіть рослину, яка утворює кореневище:
А) зозулин льон; Б) сфагнум; В) щитник чоловічий; Г) плаун булаво подібний.
10. Зазначте, чим насінина голонасінних відрізняється від насінини покритонасінних.:
А) має зародковий корінь; Б) має зародкове стебло; В) має сім’ядолі; Г) насінина не вкрита стінкою плода..
11. Укажіть ознаку покритонасінних, що дала їм змогу опанувати суходіл краще за інші рослини:
А) формування плода; Б) розмноження насінням; В) запилення вітром; Г) фотосинтез.
12.Укажіть нитчасту водорість:
А) вольвокс; Б) хламідомонада; В) спірогира; Г) ламінарія.

Дайте визначення термінів:

1.      Сорофіт – це
2.      Гаметофіт – це
3.      Вайї – це
4.      Соруси – це
5.      Систематика – це
6.      Систематичні одиниці – це

Укажіть відповідність між рослинами та групами, до яких вони належать:
1.      Сфагнум
А Голонасінні
2.      Хвощ польовий
Б Папороті
3.      Баранець
В Мохи
4.      Сальвінія плаваюча
Г Хвощі

Д Плауни


Укажіть відповідність між частинами тіла хвоща польового та функціями, які вони здійснюють:
1.      Весняні пагони
А Формування насіння
2.      Літні пагони
Б Формування статевих клітин
3.      Бульбочки на кореневищі
В Накопичення поживних речовин
4.      Чоловічі та жіночі заростки
Г Формування спор

Д Здійснення фотосинтезу

Визначте характерні ознаки дводольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
Тип кореневої системи
Жилкування листків
1.Одна
1.Стрижнева
1.Паралельне, дугове.
2.Дві
2.Мичкувата
2.Пірчасте, пальчасте.
3.Три
            3.Функція коренів - ризоїди
3.Листки не мають жилкування.

Установіть відповідність між водоростями та групами, до яких вони належать:
1.      Спірогіра
А. Зелені одноклітинні водорості
2.      Хлорела.
Б  Червоні водорості
3.      Ламінарія.
В Діатомові водорості
4.      Порфіра
Г Бурі водорості

Д. Зелені нитчасті водорості

 Установіть відповідність між групами вищих рослин та притаманний їм ознаками:
1.      Хвощі
А Утворюють насінини, не вкриті стінкою плода
2.      Мохи
Б Утворюють насінини, вкриті стінкою плода
3.      Голонасінні
В Справжні тканини відсутні
4.      Покритонасінні
Г Не мають справжніх коренів

Д Фотосинтезують тільки літні пагони

 Визначте характерні ознаки однодольних рослин:
Кількість сім’ядоль у зародку
Тип кореневої системи
Жилкування листків
1.Одна
1.Стрижнева
1.Паралельне, дугове.
2.Дві
2.Мичкувата
2.Пірчасте
3.Три
            3.Функція коренів - ризоїди
3.Листки не мають жилкування.

          Відкрита відповідь на питання:
1. Розкрийте значення голонасінних рослин у природі та житті людини.
2. Розкрийте значення вищих спорових рослин у природі та житті людини.
3. Укажіть, чим мохи відрізняються від водоростей.
4. Які рослини -  папороті чи мохи – мають складнішу будову? Доведіть це



Комментариев нет:

Отправить комментарий