Страницы

понедельник, 1 февраля 2016 г.

Завдання для дистанційного навчання 02.02.2016
11 клас Біологія/Екологія 

Тема уроку «Біосфера та її межі. Роль організмів у біосфері»
Опрацювати § 31. Скласти опорний конспект у зошиті за планом:
1. Загальна характеристика біосфери.
2. Властивості та функції живої речовини.
3. Біогеохімічні цикли:
- колообіг води;
- колообіг Карбону;
- колообіг Оксигену;
- колообіг Нітрогену.
Скласти порівняльну таблицю: що спільного та відмінного між поняттями біосфера та ноосфера.
Індивідуальні та творчі завдання:
Підготувати презентації або реферати на тему:
І – «Вплив діяльності людини на стан атмосфери»
ІІ – «Вплив діяльності людини на стан гідросфери»
ІІІ – «Вплив діяльності людини на стан літосфери»
IV– «Охорона біосфери»
11 клас Екологія
Тема уроку «Історичні етапи взаємодії суспільства і природи та їхні екологічні особливості. Практична робота 1. Аналіз особливостей історичних етапів взаємодії суспільства і природи»
Опрацювати §8. Виконати практичну роботу ст..31-32

Індивідуальні та творчі завдання:
Дати відповіді на запитання:
У своїй роботі «Кілька слів про ноосферу» В. Вернадський
писав: «Ноосфера є новим геологічним явищем на нашій планеті.
         У ній уперше людина стає величезною геологічною силою. Вона
може й повинна перебудувати своєю працею і думкою середовище
свого життя, перебудувати докорінно порівняно з тим, що було
раніше.
Перед нею відкриваються все ширші й ширші можливості». Які вияви ноосфери на сучасному етапі розвитку людства ви можете навести?
У біосфері існують види тварин, для яких характерна елементарна розумова діяльність. Чи може існувати ноосфера без людства?
Поясніть свої погляди.


Комментариев нет:

Отправить комментарий