ЗАВДАННЯ ДЛЯ
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПЕРІОД З 18.01 ПО 22.01.2016 Р.
Біологія
6 клас
Тема уроку «Рухи рослин»
Опрацювати §31, ст.118-121,
виписати у зошит види рухів рослин, навести приклади.
Індивідуальні та творчі завдання: створити презентацію «Рухи рослин».
Тема уроку «Розмноження рослин»
Опрацювати §32, ст.121-124, у зошиті
скласти схему «Розмноження рослин», виписати біологічне значення вегетативного
розмноження.
Індивідуальні та творчі завдання: ст.124 виконати дослідницький практикум.
7 клас
Тема уроку «Дихання та газообмін у тварин»
Опрацювати §30, ст.126-131, у зошиті
заповнити таблицю «Дихальні системи безхребетних та хребетних тварин».
Індивідуальні та творчі завдання:1.Творче завдання ст.131.; 2. Презентація
«Еволюція дихальної системи».
Тема уроку «Кров, її основні функції. Транспорт речовин у тварин»
Опрацювати §31,
ст.131-135,заповнити таблицю «Особливості кровоносних систем різних груп
організмів», вивчити нові терміни та поняття.
Індивідуальні та творчі завдання: дати відповідь на запитання «Як
ускладнювалась система кровообігу у хребетних тварин?» у вигляді блок – схеми
або презентації.
8 клас
Тема уроку «Підтип Черепні. Зовнішня будова риб»
Опрацювати §32, ст.148 – 152,
виписати особливості зовнішньої будови риб,
Індивідуальні та творчі завдання:
- Як довести експериментально, що риби відчувають
запахи?Чому риби, що мешкають серед коралових рифів або в тропічних
прісноводних, багатих на рослинність водоймах,мають яскраве забарвлення?
Тема уроку «Внутрішня будова риб»
Опрацювати § 33, ст.152-157, виписати особливості внутрішньої будови
риб.
Індивідуальні та творчі завдання:
1. «Творче завдання» ст. 157.
2. Підготувати
повідомлення: «Прохідні риби, особливості їх розмноження», «Турбота риб про
своїх нащадків», «Післянерестовий нагул, його значення»,«Період зимівлі риб».
9 клас
Тема уроку «Захворювання органів сечовиділення та їх
профілактика»
Опрацювати
§49, ст.134-135, виписати та вивчити нові терміни та поняття; ст.135 виконати
самоконтроль знань з теми.
Індивідуальні завдання: підготувати реферат «Захворювання
органів сечовиділення та їх профілактика».
Тема уроку «Ендокринна регуляція фізіологічних функцій.
Принципи роботи ендокринної системи».
Опрацювати §
50, ст.136-138, виписати та вивчити нові терміни і поняття, принципи роботи
ендокринної системи.
Індивідуальні завдання: підготувати повідомлення
«Дослідження гормонів та їхня дія на організм людини».
Тема уроку «Залози внутрішньої секреції»
Опрацювати
§51,ст.138-141, у зошиті заповнити таблицю:
Залоза
|
Особливості будови
|
Гормони,
які продукує
|
Значення
|
Дефіцит/надлишок гормону
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання: розробити презентацію «Ендокринна
регуляція. Гормони»
10
клас
Тема уроку «Мейоз»
Опрацювати §
50, ст.147 – 152, виписати особливості та біологічне значення мейозу. Повторити
§ 49. У зошиті скласти порівняльну таблицю «Порівняння мітозу та мейозу»
Індивідуальні завдання: розробити тестові завдання до
теми «Мітоз. Мейоз».
11 клас Біологія
Тема уроку «Багатовидові угруповання організмів:
біоценози, біогеоценози, екосистеми»
Опрацювати §
29, ст. 171-175, виписати та вивчити нові терміни та поняття, дати відповідь на
проблемне запитання після параграфа.
Індивідуальні та творчі завдання: скласти схеми видової,
просторової, екологічних структур біоценозу.
11
клас Екологія
Тема уроку «Властивості
складних систем. Біосфера, основні положення вчення Властивості
складних систем. Біосфера, основні положення вчення В.І.Вернадського»
Опрацювати §4,
5, ст..16-21, вивчити основні властивості складних систем.
Індивідуальні завдання: підготувати реферат або презентацію
«Біосфера, основні положення вчення В.І.Вернадського»; порівняйте морські та
наземні екосистеми на предмет їх стійкості, біологічної продуктивності, складності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий