Страницы

воскресенье, 31 января 2016 г.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 01.02.2016 Р.
Біологія
6 клас 

Тема уроку «Запилення»
Опрацювати § 35, дати відповіді на запитання, у зошиті записати нові терміни; заповнити таблицю:
Порівняльна характеристика перехреснозапильних рослин
Способи перенесення пилку
Особливості рослин
Приклади рослин
Вітер


Комахи


Птахи


Вода



Запитання до учнів:
— Чому в перехреснозапильних рослин не відбувається самозапилення?

Індивідуальні та творчі завдання:
Індивідуальні та творчі завдання.
1.   Скласти кросворд із перевірочним словом «запилення».
2.   Підготувати повідомлення про Сергія Гавриловича Навашина.
3.   Підготувати досліди, які підтверджували б вплив умов навколишнього середовища на проростання насіння:
      I — вплив вологості;
      II — вплив температури;
      III — вплив повітря;
      IV — наявність поживних речовин;
      V— нормальні умови.
Біологічні задачі
1. Далеко від поля із загубленої зернівки кукурудзи виросла рослина з початком і волоттю. Але плоди в цієї рослини чомусь не утворилися. Чому?
2.  У кукурудзи жіночі квітки зібрані в суцвіття початок, ззовні огорнуті видозміненими листками. Як у цьому випадку відбувається запилення квіток?
3. В Австралію завезли й посіяли насіння конюшини. Виросли рослини, які гарно цвіли, але плодів не давали. Як можна пояснити це явище?

«Виправ помилку».
Знайти і виправити біологічні помилки в реченнях з учнівських творів.
1.         Поодинока квітка кульбаби безтурботно тремтить на вітрі.
2.         Там у полі береза стояла, і її бджоли запилювали.
3.         Дзвіночки мої, квіточки, навесні разом з конвалією цвіли в полі за річкою.
4.         На нашій грядці розцвів горошок солодкий. Бджілки налетять — будемо на врожай чекати.

5.         Знають усі, і старий, і малий, що плід картоплі смачний, зелений і круглий такий. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий