ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 01.02.2016 Р.
Біологія
6 клас
Тема уроку «Запилення»
Опрацювати § 35, дати
відповіді на запитання, у зошиті записати нові терміни; заповнити таблицю:
Порівняльна
характеристика перехреснозапильних рослин
Способи перенесення пилку
|
Особливості рослин
|
Приклади рослин
|
Вітер
|
|
|
Комахи
|
|
|
Птахи
|
|
|
Вода
|
|
|
Запитання
до учнів:
— Чому в
перехреснозапильних рослин не відбувається самозапилення?
Індивідуальні та творчі завдання:
Індивідуальні та творчі завдання.
1. Скласти
кросворд із перевірочним словом «запилення».
2. Підготувати
повідомлення про Сергія Гавриловича Навашина.
3. Підготувати
досліди, які підтверджували б вплив умов навколишнього середовища на
проростання насіння:
I — вплив
вологості;
II —
вплив температури;
III —
вплив повітря;
IV —
наявність поживних речовин;
V—
нормальні умови.
Біологічні
задачі
1. Далеко від
поля із загубленої зернівки кукурудзи виросла рослина з початком і волоттю. Але
плоди в цієї рослини чомусь не утворилися. Чому?
2. У кукурудзи
жіночі квітки зібрані в суцвіття початок, ззовні огорнуті видозміненими
листками. Як у цьому випадку відбувається запилення квіток?
3. В Австралію
завезли й посіяли насіння конюшини. Виросли рослини, які гарно цвіли, але
плодів не давали. Як можна пояснити це явище?
«Виправ помилку».
Знайти і
виправити біологічні помилки в реченнях з учнівських творів.
1. Поодинока
квітка кульбаби безтурботно тремтить на вітрі.
2. Там
у полі береза стояла, і її бджоли запилювали.
3. Дзвіночки
мої, квіточки, навесні разом з конвалією цвіли в полі за річкою.
4. На
нашій грядці розцвів горошок солодкий. Бджілки налетять — будемо на врожай
чекати.
5. Знають
усі, і старий, і малий, що плід картоплі смачний, зелений і круглий такий.
Комментариев нет:
Отправить комментарий