Завдання для
дистанційного навчання на 05.02.2016
Географія
6 клас
Тема уроку «Клімат. Основні кліматичні показники»
Опрацювати § 38, ст.
150-153. Скласти «шпаргалку» до
параграфа.
Індивідуальні та
творчі завдання: повідомлення про дендрокліматологію
Матеріал уроку
Прийом «Проблемне питання»
На
земній кулі спостерігається дуже багато типів погоди. У будь-якому куточку нашої планети погода змінюється впродовж року, від місяця до місяця, і в різні роки вона неоднакова. Проте, якщопридивитися до погоди, що спостерігається у певній місцевості протягом кількох десятків років, можна помітити притаманні цій місцевості характерні зміни погоди, а якщо є бажання, то й визначити найбільш типові її ознаки в цілому та для кожного сезону року. Таку багаторічну сукупність погодних умов, характерну для певної місцевості, вчені назвали кліматом. Від чого ж залежить клімат певної місцевості? Щоб відповісти на це запитання, необхідно простежити взаємозв’язок між погодою та кліматом, згадати елементи, що характеризують зміни погоди. Знайшовши відповідь, ви дізнаєтесь також про те, чому слово «клімат» у
перекладі з давньогрецької означає «нахил».
Завдання до уроку
Проблемне запитання.
У яких районах Землі можна спостерігати: бурю без
дощу, дощ, що не змочує землю, річки без гирла, озера з солоною водою, рослини
без листя?
Прийом «Географічний практикум»
Завдання. Роздивіться кліматичну карту світу та з’ясуйте:
а) Якими способами на карті показано температурні показники?
б) Як визначити переважні напрямки вітру в певному районі Землі?
в) Якими способами на карті показана річна кількість опадів, що випадає на певній території?
Прийом «Чомучка»
• Чому океани мають значний вплив на формування клімату материків?
• Чому в Антарктиді завжди холодно?
• Чому на південному березі Криму клімат більш теплий та м’який, ніж на решті території України?
• Чому на південних схилах Гімалаїв випадає дуже багато опадів, а на північних — дуже мало?
• Чому необхідно вивчати клімат?
Комментариев нет:
Отправить комментарий